Tags

, ,

Когато нощта се запали от светлини милион
и лятото нежно ме гали, аз съм във моя сезон!
Тогава се раждам отново, влизам във ритъма нов.
През лятото всичко е мое! И знам – всичко е само любов.

Не казвай не-не-не. Няма ‘не искам’.
Тръгвай с мен без да мислиш.Summer Love
Лятото всъщност това съм аз.
Не казвай не-не-не. Ти нямаш изход.
Тръгвай с мен. Вече сме близо.
Лятото идва със любовта.

Дали ще я има до края на лятото и есента?
Не знам. И не искам да зная. Нека е само шега,
когато се срещаме двама, без имена – ти и аз,
и нежният звук на пиано в нощта всичко разказва за нас.

Не казвай не-не-не. Няма ‘не искам’.
Тръгвай с мен без да мислиш.
Лятото всъщност това съм аз.
Не казвай не-не-не. Ти нямаш изход.
Тръгвай с мен. Вече сме близо.
Лятото идва със любовта.

Искам вятър. Искам лято.
Искам всичко до днес непознато!

Поредната наелектризираща, вдъхновяваща, разтърсваща и толкова-като-мен песен на Светла Иванова.🙂