Tags

, , , , , , ,

My Christmas Angel

Преди повече от две години това разпръскващо светлина ангелче кацна на моя прозорец. Подариха ми го приятели, по времето на края на една любов и загубата на един човек. По Коледа. Ей така, за да ми свети и всяка нощ да ме кара да вярвам, че ангели (добри хора) има. Незнайно как толкова съм се привързала към него. И го разбрах едва когато то падна от перваза и се натроши. Буквално му се прекършиха крилата. Стана ми мъчно, че тново губя нещо. И се замсилих. Разбрах, че всъщност прекалено лесно се привързвам, а не трябва. Всичко е преходно. И е хубаво да е така, защото иначе ще седим на едно място и няма да научим нищо ново и няма да дадем шанс на новите хора в живота ни.

Нали в крайна сметка животът ни дава не хората, които искаме, а тези от които имаме нужда. Хора, които ще ни помогнат, хора, които ще ни наранят, хора, които ще ни напуснат и такива, които ще ни обичат, защото тези хора ще ни помогнат да станем човека, който трябва да бъдем.